tisdag 6 januari 2009

Nu är jag trött, jag vill bara bädda ner mig. I veckor.

Mitt liv det går på tomgång för tillfället. Jag bara gör det jag ska. Jag äter, sover och sitter vid min dator. Jag och lillasyster spelar The Sims och går ut på promenader i kylan. Jag träffar vänner och gör ingenting, bara pratar, spelar tv-spel eller tittar på film.
Det är ganska skönt att inte göra något meningsfullt, jag har vant mig vid att ta dagen som den kommer. Dock växer den stressen jag lämnade bakom mig efter jul bara nu, för ja, vardagen den börjar i övermorgon. Jag ska in till staden och vara naturare igen. Jag ska bo på det skitiga och trånga elevhemmet. Jag ska åka de gröna bussarna igen och gå mina eftermiddagspromenader. Jag hatar det. Ja. Det gör jag. Men jag vänjer mig nog snart igen. Får jag hoppas.

2 kommentarer :

Josefin sa...

Jag tycker om att vara pigg hela nätter med dig. och du vet ju att du kan plinga mig om du får tråkigt i det skitiga lilla blåshålet? ;) <3<3<3 puss!

Sara Louise. sa...

Hehe. Detsamma om du får tråkigt ute på vishan! PUSS <3<3<3