tisdag 3 februari 2009

Viva la coma. Animation dizzyness.

Ja här går det långt mellan uppdateringarna. Fast jag ska inte skämmas för det. Istället ska jag skylla ifrån mig på mitt bredband. Det låg i koma igår och halva dagen idag, kände för att ge den dödshjälp, men ja, det vaknade ur koman för en timme sedan. Till motsats mot mig då, som hamnade i något liknande ungefär då, efter ett mycket bra försök till att göra en Powerpoint-presentation. Det måste vara så att animeringsscheman har en sövande effekt på mig, fast duktig som jag är så har jag inte somnat ännu, med följden av tryckande huvudvärk.
Igår så hade jag en intensiv dag med skola till fyra, redaktionsmöte med mackor och flumm runt fem, tidningsläsning på stadsbiblioteket och två timmar yoga. Yogan var underbar, femtio gånger bättre än den på Friskis och jag ville praktiskt taget inte lämna yogaskolan och gå ut i snålblåsten igen för att missa bussen på håret och promenera hem i kylan. Men det var jag tvungen till.
Idag då. Ja, planerna är att äta linssoppa med skinkmacka, fördriva tiden på onödiga saker och hålla tummarna på att jag kan sova utan att vakna varannan timme i natt. Det sista är väl något som knappast lär ske, men hopp finns ju.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Stackars dig för bussen och kul för dig med yogan.

Himla lam kommentar, men jag ville ge en,
jag kan säga
Jag tycker om dig himlans mycket
istället, <3<3<3

Sara Louise. sa...

Hehe. Jag tycker om dig himlans himlans mycket också. Puss <3<3<3

Anonym sa...

Åh :) <3
Förresten, har du gjort bloglovin-tjejen? Ursnyggt! Puss.<3

Josefin sa...

Fy bubblan va snygg bloglovin'-ikon! :) Haru gjort den själv?
Pusspuss på dig som jag tycker om såhäääääääääääääääääääääääääär mycket! <3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Nej, den har jag inte gjort. Tyvärr :( Men man kanske ska fundera på att göra en egen sådan. ;P Älskar er! PUSS <3<3<3<3

jennifer. sa...

Nä, för det är ju Danny Roberts såg jag nu.
Gör det du, du är kung på att fiffla och kladda på datorn! :*