söndag 29 juli 2007

Bulletproof loneliness.

Denna vackra dag har spenderats i skogen hos min kära vän Josefin med det underbara sällskapet Jennifer och Anton. Vi har tjockat i oss chips, picknickat i skogen på ett "berg", sett de roliga möjligheterna i ett monopol från istiden som inte direkt var särskilt lockande och skrattat som en helt gäng galna hyenor. Ska bespara er på fler detaljer. Just det! Välkommen hem Natalie och krya på dig.

Dagens insikter:
* Självförtroende är ett lockande hjälpmedel i livet.
* Att vissa personer inte anser att man ska få yttra sig här i livet och bara hålla masken livet ut.
* Att jag är grymt avundsjuk på mina underbara vänner.
* Det är inte lätt att släppa en händelse på en vecka. Tyvärr. :/
* Romantiska filmer är deprimerande, men mysiga. Så uppmana mig inte att sluta kolla.!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Vi hade det trevligt på den fina platta stenen. (:


psst. om du är avis på mig, så fattar jag verkligen inte varför.

Sara Louise. sa...

Hehe. Din utstrålning gumman och ditt lockiga hår. <3<3

Anonym sa...

det är inget att ha.



(:

Sara Louise. sa...

jo faen! KRAMKALAS!