Visar inlägg med etikett Tanter. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tanter. Visa alla inlägg

söndag 21 december 2008

Lilla julafton med mina guldkorn.

deffe.

Idag är jag glad, ja, riktigt glad. Träffade mina allra bästaste vänner idag för en liten mini-julafton. Vi pratade, skrattade, fotade, marängtårtade och öppnade julklappar. Det var uppfriskande för min hjärna, att få socialisera sig. Tack tjejer för att ni är så fina!

Bilder finnes här.

lördag 30 juni 2007

Saknar.

Som många vet så är mina energitabletter i Frankrike. Börjar sakna dem som bara den nu. De som finns här hemma räcker inte till. Pratade med Jossan i söndags när det precis hade kommit fram och idag ringde Natalie och Deffe. Det hade tydligen hänt lite saker där nere, både roliga och mindre roliga. Miss you Natalie, Jossan, Deffe, Bea och Ida. <3<3>

tisdag 1 maj 2007

Happy (i efterskott) Valborg!

---
Valborgen bjöd på.
Pizza. Gamblers. Fjortisar. Emo's. Heliumballonger. Fiskedamm. Parad. Värme. Cykelkrascher. Brandmänn ;p. Polka. Brandfara. Limousinfärd. Myspys. Ostklumpar. Multivitamindryck. Sentimentala tanter. Kärlek. <3<3
I've got the red carpet blues baby...