Lilla julafton med mina guldkorn.
Idag är jag glad, ja, riktigt glad. Träffade mina allra bästaste vänner idag för en liten mini-julafton. Vi pratade, skrattade, fotade, marängtårtade och öppnade julklappar. Det var uppfriskande för min hjärna, att få socialisera sig. Tack tjejer för att ni är så fina!
Bilder finnes här.
Bilder finnes här.

