Visar inlägg med etikett ego. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ego. Visa alla inlägg

torsdag 13 november 2008

Ovan där rämnas morgonen.

sara louise

Torsdag. Bra dag om jag får uttala mig, förutom dagens ständiga mörker. Lämnat in två labbar, förstått fysiken och varit på politikerdialog med Carl. Efter det lite bussåkande med en översocial William, elevhemsmöte och nu är det dags för mer bussåkande. För mig är det helg nu och ja, det är skönt. Hur mår ni mina läsare? Har novemberdeppen gripit tag i er också?

lördag 6 september 2008

helgplugg, eller knappast.

nerdy

Nördglassögonen är på och jag pluggar idag (är inte så effektiv). Myggorna har nog flyttat in till oss och jag är dem på spåren med mina pianospelar händer. Smack smack! Ni ska dödens dÖ!!