Ovan där rämnas morgonen.
Torsdag. Bra dag om jag får uttala mig, förutom dagens ständiga mörker. Lämnat in två labbar, förstått fysiken och varit på politikerdialog med Carl. Efter det lite bussåkande med en översocial William, elevhemsmöte och nu är det dags för mer bussåkande. För mig är det helg nu och ja, det är skönt. Hur mår ni mina läsare? Har novemberdeppen gripit tag i er också?

