Visar inlägg med etikett glitter. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett glitter. Visa alla inlägg

tisdag 24 februari 2009

Under the streetlights.

black and white stones
Idag har jag köpt lila Magic Stones, som glittar sådär superfint, att ha på min fönsterbräda. Jag är som en skata eller kråka som dras till glitter och glans en hel del, även lila såklart. Nu sitter jag och lyssnar på P3 Populär och har ont i magen, vilken supertrevlig tisdagskväll säger jag allt!