Visar inlägg med etikett gris. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett gris. Visa alla inlägg

måndag 22 december 2008

Decorating my christmas trees.

guldgris guldkotte

Idag har det pyntats för fulla muggar, två granar har jag klätt. En gran fick guldhängen och röda rosetter. Den andra pappstjärnor och silverglitter. Jag är nöjd. Älskar att få pynta. Stressad har jag dock varit. Låg på golvet i en kvart på eftermiddagem och andades in damm, innan mamma tvingade mig att resa mig därifrån och sluta vara så stressad. Efter det gick det okej. Då städade vi lite och min gudmor kom på besök. Trevligt. Imorgon ska det pyntas ännu mer, och städas likaså. Då kommer gästerna och allt ska vara vackert (perfektionist=dåligt). Nu ska jag sova, ögonen mina går i kors.

lördag 22 november 2008

Jag ska köpa vingar för pengarna.

grisen

Pilutta dig, jag har nått som inte du har, en svävande och småknubbig guldgris. Köpte den på Spriida i Norrtälje, en fin affär ni som har vägarna förbi borde besöka. Jag bara älskar den, det sötaste julpyntet jag har sett och den passar grymt bra i min julpyntssamling bland alla dessa.