Visar inlägg med etikett kexchoklad. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kexchoklad. Visa alla inlägg

lördag 7 juli 2007

In-die-punk!!

Kuk-el-iQ.
Jossan och jag är korvtanter. Vi bidrar med att sprida kexchokladexemet. Vi har även sprukna korvar för halva priset och en toastmormor. Välkommen!