Visar inlägg med etikett klageri. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett klageri. Visa alla inlägg

lördag 11 juli 2009

Att bryta sex års vana har sina konsekvenser.

Fan. Jag önskar att jag också var i Herräng och dansade. :(