Visar inlägg med etikett kossa. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kossa. Visa alla inlägg
söndag 24 maj 2009
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)

Den lilla kalven precis innan den bestämde sig för att slicka på min kameralins. Smaskens liksom, ko-saliv! Nu har jag dock lämnat landet och kossorna och befinner mig återigen i Sveriges fjärde största stad.
Skrivet av
Sara Louise.
Kl.
17:09
6
kommentarer
innehåll.
foto
,
kossa