Visar inlägg med etikett sommarlov. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sommarlov. Visa alla inlägg

söndag 29 juni 2008

Söderköping.

Befinner mig i Söderköping och imorgon åker jag hem. Vill inte åka, känns som det ska när jag är här, bara mina vänner saknas.

måndag 16 juni 2008

Tiden går sakta när Hulda har sommarlov.

Första dagen på jobbet är över och jag kände mig lite bättre och coolare i år. Frågan är bara vad jag ska göra resten av mina jobbdagar? Är det bara jag som är grymt uttråkad under dagarna? Jag måste ta tag i något, men frågan är i vad? Har ni några tips åt mig?