fredag 24 augusti 2007

Empty skin.

En vecka har just flugit förbi. En vecka med nya intryck, människor, miljöer och en ny skola. Veckan har i överlag varit en bra vecka, alla sötnötar jag har träffat på är helt underbara. Spenderat några eftermiddagar på stan med Becca, lyssnat på Deffes babbel, sprungit på skoaffärer med Anton och saknat mina sötnötar här hemma. Lärarna på min nya skola är helt underbara och kanske särskilt Tårtan. Det var ungefär allt.

- Ni springer mot bussen och sedan skyndar ni er på den sekunden innan den far iväg längs vägen. En tår rinner ner för min kind och jag tänker "Hur ska vi klara det här, hur ska vi kunna hålla ihop sömmarna?"

Saknar dig Ida och kommer sakna dig Anton. <3

4 kommentarer :

Anonym sa...

Jag älskar dig.

Sara Louise. sa...

Älskar dig med sötnos <3<3

Anonym sa...

Grattis på namsdagen... I efterskott. :P Bättre sent än aldrig. kramisar!

Sara Louise. sa...

HEHE, TACKAR. Gratta syrran din ifrån mig <3