onsdag 25 juni 2008

25.06.08.

En jobbdag kvar, sedan en veckas semester som ska bli mycket skön. Vi ska ut med våran fina husbil på semester och något som är bestämt är att vi ska ner till Skåne i slutet av nästa vecka, vart semestern ska börja nu till helgen det vet vi inte än, men kanske i staden Vadstena, en stad som jag tycker verkar mycket mysig. Dock är det Skånedelen jag längtar mest efter, Skåne är Sveriges vackraste landskap och jag gillar det som bara den. Vackra ängar, bokskogar, vita hus och trevliga människor. I alla fall så är det vad som händer här näst i mitt liv om ni är intresserade.

Klicka här för att se mitt senaste projekt. Enjoy!

4 kommentarer :

jennifer. sa...

Va?! Du får inte åka ned till fulskåne (småland är bättre! haha) i slutet på denna vecka! :S
Du får jättegärna komma hem till mig på lördag på.. hm, typ grillkväll fast utan grill!
Ååh, hoppas jag bara har missförstått dett inlägg och att du ska åka i slutet på nästa vecka! <3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Jag ska åka någon annanstans i morgon (vart vet jag inte än, och jag kommer hem igen på måndag för att åka till doktorn på tisdag, sen åker jag till skåne. Men i alla fall så är jag inte hemma till helgen :/ Så tyvärr kan jag inte komma och grilla hos dig utan grill. Tråkigt, men sant. :/ <3<3<3

Anonym sa...

Ej att glömma! I skåne finns ju alla pojkar med darrande R! :D Haha! <3<3<3!

Sara Louise. sa...

Hehe. Japp, det är där de finns. :D Puss <3<3<3