onsdag 11 juni 2008

Skratta ska man göra även när det regnar.


Första dagen på lovet, regning och dann var den. Trots detta mötte jag upp min vän Natalie för att titta på den årliga paraden i Hallstavik. Vi frös, vi minndes, träffade lärare och klagade på hur tråkiga ideér alla har nu för tiden. Kanske är det så att Centralskolan var lite bättre när vi fanns där? Efter paraden gick jag och Natalie hem till Sandins och drack té och kollade på film, supermysigt.
När jag kom hem igen så var det dags för mig att ta hand om alla prylarna från elevhemmet och när jag var nästan klar fick jag ett trevligt migränanfall. Då var det sängen och illamåendeframkallande migränmedicin som gällde, inte trevligt alls. Nu är jag i alla fall pigg igen och lagom taggad inför morgondagen. Student i Karlstad och husbilsutflyckt med pappa. Godnatt!

1 kommentar :

Anonym sa...

Hoppas du har det fins i Värmland älskling <3