onsdag 10 september 2008

I want to party, party.

malta megaparty

Helt okej dag idag. Var i skolan och pluggade fysik och hade tyska. Gick hem och åt god linssoppa. Skrev en krönika och ett artikelutkast. Gick in till stan, åt omogen träbanan, fick ont i magen, blev fotad, umgicks med Carl och åkte hiss. Åkte längs ån på en pakethållare och fick ont i benen. Frös och la mig under täcket. Käkade lax med en massa broccoli. Skrev en tyskauppgift och läste lite bloggar. Nu sitter jag här och tittar på sjukhuset, vilket leder till att jag ni berättar för er att jag ska till doktorn på tisdag en halvtimma och ta magprov. Vart det leder får vi se. Annars så kan jag väl berätta att jag fryser mest hela tiden och har dubbla tröjor idag. Malta det saknar jag också, appropå bilden som är där ifrån.

4 kommentarer :

jennifer. sa...

Låter som en mysig dag.
I want to party, party too (gärna med er i helgen, men staden kallar) :/
Let me know om du hör något om skummis i uppsala! :)
Saknar dig massa <3<3<3

Anonym sa...

I morgon blir det tremanna-party sörrdu! :) Saknar dig och knarkar örhängena jag fick av dig jättemycket! <3<3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Det så koselig ut på bildet!

Sara Louise. sa...

Jennifer; Jodå, den var ganska så mysig. Puss <3<3<3

Josefin: Knarka på Elefanterna :D Puss <3<3<3

Bhh: Det var det också :D