söndag 14 september 2008

Söndagsbloggen - this is love and this is lust.

Dags för mig att skriva några rader igen då. Har haft en ganska trevlig helg då jag träffat vänner och ätit gott. Som alltid är det då något litet fel med mig och just för tillfället är jag förkyld igen, min hals och mina öron kliar som tusan. Så detta sätter morgondagens skola på spel, men det löser sig imorn. Åker jag inte till Uppsala och skolan så måste jag ändå plugga matte och kanske lite annat på hemmaplan, så jag kommer aldrig riktigt undan. Plugglinje är mitt val så jag får nog skylla mig själv för det. I kväll ska jag kurera mig med thé och något trevligt kvällsmål och kanske läsa lite i någon intressant bok. Kemiboken eller en roman, vad ska jag välja?

4 kommentarer :

Anonym sa...

Uff, god bedring!

Sara Louise. sa...

Tack så mycket <3

jennifer. sa...

15 min kemibok & 45 min roman!
Vad långt hår du har fått förresten!
Sötis <3

Sara Louise. sa...

Hehe, jag orkar inget av det för tillfället. Har rykt på en BIG förkylning. Ursh. Håret, jag sparar ut det för tillfället då jag känner att jag typ aldrig haft det längre än axlarna. Hoppas det blir snyggt med ^^) Puss på dig <3<3