Visar inlägg med etikett Lucia. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Lucia. Visa alla inlägg

onsdag 12 december 2007

Sprid ljus i min vinternatt.

Imorn är det lucia och det väcker väldigt trevliga minnen. Förra julen var underbar och luciadagen var så rolig. Sötnosen Jennifer var lucia och det var så kul att sjunga på en massa olika ställen runt om i Hallsta. I och för sig var det bäst i mellan uppträdanden, men jag saknar att sjunga julsånger. Imorgon får jag bara lyssna i stället, hoppas dock bara på att småttingarna kan sjunga. Tur är väl att Emma från min klass är lucia, hon kommer att vara jättevacker som lucia. Ha en bra luciadag och käka mycket lussebullar!