onsdag 12 december 2007

Sprid ljus i min vinternatt.

Imorn är det lucia och det väcker väldigt trevliga minnen. Förra julen var underbar och luciadagen var så rolig. Sötnosen Jennifer var lucia och det var så kul att sjunga på en massa olika ställen runt om i Hallsta. I och för sig var det bäst i mellan uppträdanden, men jag saknar att sjunga julsånger. Imorgon får jag bara lyssna i stället, hoppas dock bara på att småttingarna kan sjunga. Tur är väl att Emma från min klass är lucia, hon kommer att vara jättevacker som lucia. Ha en bra luciadag och käka mycket lussebullar!

5 kommentarer :

Anonym sa...

Du får i alla fall se ett luciatåg. på min skola är allt som vanligt... :(

Sara Louise. sa...

Oj då. Stackare. Du får gå till centrum i kväll istället. Luciatåget på min skola var jättefint. <3<3

jennifer. sa...

Det skär i hjärtat när jag tänker på allt förgånget. Saknar det så otroligt mycket.
Det är inte klokt <3

Sara Louise. sa...

Saknar dig med. <3<3<3<3

Anonym sa...

Jag tror jag går sönder snart, Saknar dig så sjukt mycket! <3