lördag 22 december 2007

DanFöreDanFöreDopparedan.

Grattis till mig. Lilla patetiska jag har inga biljetter till Tokio Hotel konserten (Ja jag vet att det är lite fjortis att lyssna på dem enligt vissa). Detta för att jag inte har några kompisar som lyssnar på dem. Och nu är det utsålt. Sedan informerade just Trisse mig om att Paramore och New Found Glory skulle ha kommit till Sverige, men har ställt in. Jag blir så sur på det här.
Imorgon ska jag åka till Karlstad igen, denna gång för att fira jul, och jag ska inte uppåt i landet Josefin. Blir en flera timmar lång resa i en nog ganska så fullpackad bil. Ska väl klara av att underhålla mig, har ju min laptop att leka med. Kanske ska försöka att pressa in lite tyska under resan, Türkish für Anfänger är en sevärd serie. Dags för mig att fortsätta pressa julmusik och längta till julafton.
Ps. Idol-Sam har en hemsk röst!

5 kommentarer :

Anonym sa...

Ha en superduperjul med extra mycket glitter uppe i Karlstad ;)
Jag kommer att plinga dig för att göra om du överlever utan mig:)

God Jul & kärlek på dig <3

Sara Louise. sa...

God Jul min älskade krulltott <3<3<3<3

jennifer. sa...

Läskigt.
Jag tänkte publicera ett inlägg med exakt samma titel som denna, men det blev julpyntning istället ;)
Enjoy TH, din tönt ;) <3

Sara Louise. sa...

Hur fanken ska jag kunnat njuta av dem när jag inte har några biljetter??? <3<3<3

jennifer. sa...

Oj, det var ju lite genant.
Enjoy deras frånvaro då ;)
<3<3<3