måndag 3 december 2007

Linnea och jag har en jul-en.

Linneas och min jul-en.
Idag har jag varit hemma och sjukat igen, jag är lite överkänslig mot världen. Denna gången utspelade sig min allergi i halsont och nu även täppt näsa. Efter att ha varit hemma och tittat på tv så åkte jag med mor min till Stockholm främst för att gå på den sista sykursen, men även för att stilla mitt begär efter Urban Outfitters. Det var trevligt, tråkigt nog så höll inte min ekonomi för att köpa något där, men nu vet mamma i alla fall vad jag vill ha i julklapp.
Sen så åkte jag till Tillskärar akademin för att sy på mina sidenbyxor, som förövrigt nästan är klara och är ganska så ovackra. Ni som är i min närhet får nog se dem inom en snar framtid, blunda eller titta, det är erat val.

5 kommentarer :

Anonym sa...

Dom blir säker jättefina. Du brukar sy fina saker :D <3 Puss

Sara Louise. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sara Louise. sa...

Tack. Det får vi nog se om de blir. <3<3

Anonym sa...

Klart dom bli fina din lilla korv. <3

Anonym sa...

Danke Schön.