fredag 30 november 2007

Lussebulls besatt och guldglittrig.

Sitter hos farmor nu, ganska mysigt.
Jag gillar som många vet den värmländska staden ganska så mycket.
Skulle bra gärna ha chipsmys med Jossan istället, men nu har jag valt det här och då får jag stanna här. För att inte hata mitt liv för tillfället då jag har extrem otur så längtar jag till julen extra mycket och kurerar mig med lussebullar, pepparkakor och friskispass. Bra för sinnet och hälsan. På söndag ska det nyårsfestas, super-duper-skoj! Vi ska ut och flyga, woho.!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Hade jag vetat att ni alla skulle med på flygresan så hade jag självklart också följt med. Men nu var det ingen som frågade mig om jag skulle med och jag har heller inte frågat er... Jag antar att jag får skylla mig själv, men samtidigt är det ju också min namnsdag... Fast jag hade gärna velat gå på den där nyårsfesten, fast inte ensam... Jaja, hoppas att ni får det roligt. Kram på dig och hälsa till Jossan och deffe och om natalie ska gå, för jag vet inte. Kram /Bea

Sara Louise. sa...

Grattis på namnsdagen ;P Man ska inte vara beroende av andra, jag anmälde mig innan jag visste att någon annan skulle med. (: Kram

Anonym sa...

Oh, ska du dit? trodde jag inte! :)
Jag hade också velat ha chipsmys med dig. Det här blev en jävla depp-helg. :(
PUSS PÅ DIG

Sara Louise. sa...

Puss på dig älskling! <3<3<3<3