onsdag 21 november 2007

These scars remind me..

Kände att det var dags att klämma in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten medan toner av mellankolisk pop spelas på teven iform av Timo Räsinen. Sitter vid min lilla labtop och längtar något så fruktansvärt till fredag då jag ska få träffa mina älsklingar när jag tar en tur till Norrtälje. Det är en fin helg jag har framför mig, hoppas den blir så bra som jag vill att den ska bli också. Födelsedagsfest på lördag och handboll på söndag är vad den bjuder på.
Idag har jag spelat badminton, pluggat matte och gympat, allt med Anna. Har nationella om två veckor så det är bara att ligga i, bara ett funktionsprov och statistik kvar på Matematik A. Trollar jag bort mina slarvfel så ror jag hem ett jäkligt bra betyg skulle jag tro. Tackar vet jag min TI 84-stat, min räddare i nöden. Synd om er som inte äger en sådan.
Natti, ni är saknade tanter.
- <3

3 kommentarer :

Halte Penning sa...

TI-åttiFYRA?!?!?
Jag som sliter min älskade åttiotvåa med hälsan...

Sara Louise. sa...

Japp.! 84 är så mkt mer classy, diggar inte den blåa färgen på 82an. Hehe. <3

jennifer. sa...

du är också saknad älskling <3