måndag 19 november 2007

trötta ögon.

Det var ett tag sen jag skrev, detta eftersom att jag inte direkt har varit särskilt taggad att sätta mig vid tangentbordet och försöka skriva något meningsfullt. Jag är inte taggad nu och har inte heller något med mening att prina in i datorn, men vad gör man inte när ens kompisar pushar en till att skriva lite.
För tillfället rullar väl livet bara på, mest bara skola som gäller inte så mycket mer. Köpt träningskort för att sätta igång med träningen igen, annars spenderar jag väl den mesta tiden vid datorn eller tv:n. Faktiskt är det ganska meningslöst och ogivande det med, precis som mina blogginlägg.
Har inte träffat många av er på ett tag, så ni får se till att tvinga mig att se er. Ge mig helst bara en dag och en tid, så att jag inte har något att säga till om. För jag saknar er så mycket. <3

5 kommentarer :

Anonym sa...

Saknar dig också huldis! <3

Sara Louise. sa...

Puss <3<3

Anonym sa...

Fredag.
19.00, mitt jobb! ;)

You have to be there! You have to see my tinyweny little crush, I don't know his name, but he is soooooooo cute! GOSH! ;)
<3<3<3<3<3

Anonym sa...

oh, du måste hjälpa mig med bloggdesign också, den här ser ut som 'hej-kom-och-hjälp-mig' ; så snälla gör det! ;D <3!

Sara Louise. sa...

Hehe, jag ska dit ;P Kan försöka hinna med att fixa med den när jag är hemma vid den braiga datorn. Hehe. Puss på dig <3<3