torsdag 6 december 2007

Vecka spenderad i ett varmt minirum.

Veckan börjar lida mot sitt slut och jag har inte varit i skolan en enda dag, känns ganska så konstigt faktiskt. Har missat gymnasiets första nationella prov, men jag ska såklart få göra det när jag kommer tillbaka igen. I stället för att sitta i skolbänken har jag utvecklat ett stort beronde för Vakna med The Voice på femman, ett genialt program som jag hoppas inte försvinner från tablån på länge.
I helgen är det dags att äntligen ha lite skoj, Emil fyller 18 och det ska firas på lördag. Tyvärr så innebär det att jag inte kan följa med Linnea till Rättvik, men det får vi ta en annan gång.


I wonder how am I supposed to feel when you're not here. Cause I burned every bridge I ever built when you were here. I still try holding onto silly things, I never learn. Oh why, all the possibilities I'm sure you've heard. Hey, make your way to me and I'll always be just so inviting. If I ever start to think straight this heart will start a riot in me. Let's start!

- Vad önskar ni er i julklapp? Svara gärna!

5 kommentarer :

Anonym sa...

Jag kan alltid tala om för dig vad jag vill ha i julklapp, även fast vi kom överräns om att inte köpa till varandra. Jo, jag önskar mig ett påslakansett ifrån ikea, 'Just like heaven' och doftande värmeljus. Det var några av all asaker. Är du nöjd med svaret. <3

Sara Louise. sa...

Hehe. Då vet jag. Får se om du blir överraskad! <3<3<3

Anonym sa...

*knäpper händerna och sitter på golvet nedanför sängen*
jag önskar mig en isbjörn i en tändsticksask... jag lovar att vara snäll.


<3!

Sara Louise. sa...

Okej. Sötrumpa då vet jag det! <3<3<3<3

jennifer. sa...

Underbara underkläder som alltid!