lördag 29 december 2007

The death of beauty.

Julen är över. Fick julklappar i år med och åt en massa mat. Allt var väl mestadels som vanligt, kanske inte samma julstämning som vanligt utan min julpyntsförebild mormor. Men jag ska göra henne stolt, för jag delar samma passion som henne och ska gå i hennes fotspår. Nog om julen, den är inte så intressant att höra om.
Har varit hemma några dagar nu och under den tiden har jag träffat Josefin, spelat en massa Sims med min lillasyster och varit och shoppat i min "hemstad" Uppsala. Josefin och jag bakade fullkornsscones och kollade på Saltkråkan, supermysigt. Var ett tag sen jag umgicks med henne på tumanhand. I Uppsala idag sprang vi mest runt och letade efter ett Ps2, men de är dock slut precis överallt. Jag köpte mig en tröja och fick ett par vinterskor av mamma, sötaste skorna på länge.
Ja, som ni ser har jag designat om min blogg lite också. Kanske inte i snyggaste laget, men jag var bara lite rastlös och kunde ju inte ha kvar juldesignen. Hoppas ni har mer händelserikt liv än mig och godnatt!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Det var underbart att få träffa dig & bara mysa och ha det gött. Saknar det& dig. <3

Sara Louise. sa...

Saknar dig & det också <3<3<3