Visar inlägg med etikett PL. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett PL. Visa alla inlägg

lördag 6 juni 2009

Mitt hjärta bor långt under gatan.


Längtar, längtar, längtar. Snart ska jag få se Parken (och Florence Valentin). Wiie!