Visar inlägg med etikett parken. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett parken. Visa alla inlägg

lördag 6 juni 2009

Mitt hjärta bor långt under gatan.


Längtar, längtar, längtar. Snart ska jag få se Parken (och Florence Valentin). Wiie!

måndag 11 maj 2009

När man inte kan sova och är törstig.

flippis
Åh, hjärtat slår, det slår skiten ur mig. Jag vill att du ska se, för jag vill inte förlora dig. Du vet att du fått nog när du fått mer. Låt mig få följa dig ner.
Låt mig få följa dig ner - Parken