Mitt hjärta bor långt under gatan.
Längtar, längtar, längtar. Snart ska jag få se Parken (och Florence Valentin). Wiie!
Skrivet av
Sara Louise.
Kl.
23:01
3
kommentarer
innehåll.
festival
,
musik
,
parken
,
PL
,
uppsalas gränder

Åh, hjärtat slår, det slår skiten ur mig. Jag vill att du ska se, för jag vill inte förlora dig. Du vet att du fått nog när du fått mer. Låt mig få följa dig ner.
Låt mig få följa dig ner - Parken
Skrivet av
Sara Louise.
Kl.
03:51
3
kommentarer
innehåll.
foto
,
parken