Visar inlägg med etikett födelsedag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett födelsedag. Visa alla inlägg

söndag 22 mars 2009

Would you like to be the lead star of my love song?

hortensia bok spikmatta

Idag har jag fått födelsedagspresenter och frukost på sängen, eftersom att jag inte är hemma imorgon på min riktiga 18 årsdag. I paketen låg ett superfint objektiv till min kamera + ett UVfilter, en spikmatta, boken Peace, Love and Food, en yogamatta, skivorna I'm Indian med Timo Räisänen och Lasse Lindh med Lasse Lindh och så lite påskpynt. Sedan har jag firat med den sedvanliga Frödinge Schwarzwaldtårtan och min älsklingsköttgryta. Smaskens liksom! Till kvällen blir det att jag far hem till stan för att plugga igen, med mig tar jag spikmattan och kameran. De blir bra komplement till den där biologiboken som jag måste läsa typ 40 sidor i. PUSS