söndag 22 mars 2009

Would you like to be the lead star of my love song?

hortensia bok spikmatta

Idag har jag fått födelsedagspresenter och frukost på sängen, eftersom att jag inte är hemma imorgon på min riktiga 18 årsdag. I paketen låg ett superfint objektiv till min kamera + ett UVfilter, en spikmatta, boken Peace, Love and Food, en yogamatta, skivorna I'm Indian med Timo Räisänen och Lasse Lindh med Lasse Lindh och så lite påskpynt. Sedan har jag firat med den sedvanliga Frödinge Schwarzwaldtårtan och min älsklingsköttgryta. Smaskens liksom! Till kvällen blir det att jag far hem till stan för att plugga igen, med mig tar jag spikmattan och kameran. De blir bra komplement till den där biologiboken som jag måste läsa typ 40 sidor i. PUSS

4 kommentarer :

Anonym sa...

Då passar jag på och blir den första bloggerskan (?) som grattar dig i förskott! Tyvärr har jag inte lika fina presenter som du fått idag, men ett litet Hurra kanske räcker en bit? :)

Josefin sa...

HURRAHURRA för dig älskling!
Du och objektivet kommer bli superbästisar tror jag, ;) PUSSPUSS<3<3<3

Sara Louise. sa...

Tack sötnos! Jag hoppas verkligen att vi blir bästisar, men på ett mer materialistiskt sätt, jag vill ju inte förlora min sötnosar. :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Amen va fan. ETT Hurra till då. Och så två till imorrn. Och 14 till så det blir rättvist! Min mamma har en spikmatta och hon somnar varje gång hon lägger sig på den (påstår hon). Du får skriva hur du upplever den sedan! :-)

Ha en FETINGBRA dag imorrn Hey.