lördag 7 mars 2009

Listig och supersockrig lördag.

sara
Sara och hennes cp:iga ögonbryn. Sedan älskar hon de där örhängena väldans mycket också.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? Miss Elizabeth Bennet.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En affisch på Paramore.
3. Vad såg du senast på TV? Filmen Step Brothers. Gööör skön rulle!!!!
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Kvart över tre...
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Timo Räisänen
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Var ute med hundarna och kastade pinnar.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Fika.
8. Drömde du något inatt? Nej. Inte som jag kan minnas.
9. När skrattade du senast? Idag. Men till vad vet jag inte.
10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Hyllor, en spegel, en tavla, kläder, sänglampa.
11. Har du sett något konstigt på sista tiden? Nej.
12. Vad tycker du om den här utmaningen? Bra kompliment till mitt illamående jag fått av allt socker jag tryckt i mig idag. Men är det lördag så är det. Då ska man unna sig.
13. Vilken var den senaste filmen du såg? Step Brothers
14. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Det vet jag inte. Ett fint hus eller lägenhet möjligen.
15. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Ja du. Min mage tål inte jordgubbar, fast endå trycker jag i mig det just nu! Jordgubbar skumpandes i Sprite Zero. Fattar inte hur jag kan vara så ond mot tarmarna.
16. Tycker du om att dansa? JA! Älskart! Om det inte är Street, det har jag ledsnat på.
17. George Bush? Nej. Tror inte det du.
18-19.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Några förslag: Love, Lova, Valentin, Lisabeth, Melker...
20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Jo, men bara en kort tid. Jag vill bo i Sverige.
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen. Här är det all inclusive.
22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Fyra? Jag vill att alla svarar på detta.

1 kommentar :

Anonym sa...

Sv: Haha tack! ^^