lördag 21 mars 2009

Alla som inte dansar är komposterbart material.

påsklilja

Baka, göra musiklistor och pajer. Förbereder nästa helgs dunderparty för full rulle här i huset idag. Fick just veta att farmor, faster och kusin kommer dit och firar mig och Natalie också, superkul. I alla fall är jag taggad till tusan och känner att det faktiskt kan komma att bli lyckat, även om jag är en orolig människa till naturen. Sedan så är det ju bara två dagar tills jag fyller 18, super ska det bli! Första firandet blir imorgon med mamma, syster och gudmor. :) På måndag firar jag födelsedagen med lång skoldag, redaktionsmöte och yoga, ingen tid för tårta där inte. DANSA DANSA DANSA i solen sötisar, det gör en lycklig!

2 kommentarer :

Josefin sa...

SER FRAM MOT EN DUNDERFEST JAG OCKSÅ! Ska vli så sjuuukt kul :D
Puss på dig min älskade Hulda<3

Sara Louise. sa...

PUSS PÅ DIG! <3<3<3<3<3