tisdag 24 mars 2009

Snöflingor stora som handflator faller ner över betongen...

Den här dagen är helt jävla crazy. Jag är crazy, Natalie är fanimej ännu mer crazy, halva min klass är crazy och vädret är crazy. Undrar så smått om min Timotröja kanske är min turtröja, vad tror ni som vet vad som hänt? I alla fall så är jag så jävla glad, så nöjd med livet, just nu. GAAH! Och jag förlåter er vänner som ljugit för mig i sisådär tre veckor, det är lungan.! Nu är det bara vårkärleken och lite flyt i matte och fysik som saknas.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Va fan vad allt var crazy då! Hoppas det är ett BRA crazy det handlar om? Det låter lite så.

Hur blev Den stora dagen?

Josefin sa...

Vilken tur att jag är en förlåten lögnare! DU är bäst <3

Sara Louise. sa...

Haha, ja det är tur det! puss på dig <3<3<3<3