onsdag 11 mars 2009

Just put some jam on it.

pannkaka
Idag har jag ätit pannkakor med hallonsylt till lunch, det var gott. Till efterrätt blev det en rostmacka med ost också, det var nästan godare. I alla fall så är jag hemma och känner mig sådär lagom oduschad och feberfräsh. Har spenderat min dag på datorstolen, i soffan och i sängen. Mycket givande. Försökt mig på att räkna ut friktionskrafter och skit också, men varje tal har tagit 30 min + paus + 30 min för att lösa, så särskilt mycket framåt har det inte gått på den fronten. Men det blir ändå inget prov för mig imorn, jag har liksom inte så höga förväntningar på mitt mående att jag tror att jag mår bra då. Nej, pessimist skall man vara när man heter Super Sunkiga Sur Sara.

10 kommentarer :

Anonym sa...

Det ser ut som inte så många skall göra provet imorgon, fast jag ogillar friktionen. Det andra är rätt så lätt ;P

Anonym sa...

krya på dig! <3

Josefin sa...

Hoppas du blir frisk snart älskling.
<3

Anonym sa...

Mums jag älskar pannkakor:d

Sara Louise. sa...

Josefin: Älskling på dig med, och hoppas att inte du blir sjuk! <3<3<3<3

ina sa...

det ser så hemskt gott ut!

Anonym sa...

Så du mår bättre idag? Gutt isåfall. Vila gör susen!

Höhö, åt just upp en pannkaka som blev över från igår. Med färska bär och vaniljkesella. Gott. Men du gjorde en fuling där: Macka till efterrätt? Ungefär som att äta pannkakor INNAN ärtsoppan ju. ;)

Jag har haft en finfin dag. Många fynd och apbra bio. Hallelujah.

Anonym sa...

Hahaha, Oj nu fick jag mig ett lika jävla härligt skratt som jag fick då jag såg Pelle i sin pyjamasskrud fiskandes efter Gös. Jag vill också vara sådär.. Vad heter det? Frigjord?

Anonym sa...

Det där var ju optimism av LOW class girl! 3 månader? Nähä. Jag vet att lagom till min födelsedag kan man både gå i kjol och bada utomhus (29 april). Detta gjorde jag nämligen förra året. Sommaren är här snaaaart!

Anonym sa...

Läste DN nu till frulle och fick se SMHIs karta över "Här är våren Just nu" och tydligen har vi vår här i Kalmar. Uppsala likaså. Och Skåne. Men jag vet inte, vår. Sommar? Äh. Årstider: Skit i dom och låt oss visa våra bara lemmar när det är varmt helt enkelt.