måndag 23 mars 2009

Grattis till lilla mig och söta Natalie! <3

tårta

7 kommentarer :

Linda sa...

Grattis! :D

Anonym sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!
Tror jag sagt det på alla tekniska vis och alla sajter som går nu.
Men det är du värd,
HURRA, HURRA, HURRA!! <3

Josefin sa...

GRATTIS DARLING! :D <3
Du fick lite skönsång i morse där jag även lånade in mamma och pappa som kör ;) men the real deal present får du på lördag! PUSSPUSS älskar dig and you know it! <3<3<3

Sara Louise. sa...

Jennifer: Tackar, kul att jag är värd det :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Josefin: Det var skönsång på hög nivå! Puss på er liksom! ;)

Ser fram emot presenten :D ÄLSKAR DIG MED! <3<3<3<3

Bea sa...

Jag vet att det är en dag för sent men du ska ändå ha ett STORT GRATTIS ifrån mig. Har du bytt nummer? Jag försökte faktiskt att nå dig igår... Än en gång, grattis i efterskott. <3

Lantligt i Hårnacka sa...

grattis till oss båda. är vi bäst eller är vi bäst <3<3

Sara Louise. sa...

Vi är superbäst! <3<3<3