fredag 20 mars 2009

Men älskling, vi var fel redan från start..

Åh Ljug! Ljug och kyss mig hårt en sista gång ! Tjob tjobidoo-wah tjob tjobidoo-wah-au ah au oh. Tjob tjobidoo-wah tjob tjobidoo-wah-au ah au oh.

Jag och media player har en fin fredagskväll tillsammans. Vi lyssnar till tonerna till LL och sjunger med glatt i de akustiska versionerna av hans bästa sånger, känner våren krypa oss in på skinnet och hoppas på en ljus framtid gör vi också. Sen ska jag ta en drink, sprite och frusna jordgubbar, och joina mamma i vardagsrummet. PARTY PARTY!

3 kommentarer :

Josefin sa...

Vilken fest! :D <3

Sara Louise. sa...

Jepp. Festlig fest! ;P <3

ina sa...

nej filippa tröjan var inte randig och tjock utan grå och flätstickad. men alldeles för sticksig och det går jag verkligen inte med på. så då sprade jag en hel del pengar =)