fredag 6 mars 2009

Because Timo will turn you around.

I love Timo
YEAH YEAH YEAH! And I had the time of my life! Bästaste dagen någonsin, med bästaste och finaste vännerna likaså. Porkymon Noodles, Kaffe Latte med chokladsås, fota med Timo, dansa till Timo, utbyta blickar med Timo, köpa tröja, få den signerad, krama och prata med honom. JAG KOMMER ATT LEVA PÅ DET HÄR LÄNGE, SÅ JÄVLA LÄNGE! Han är bästast och sötast.

Sedan idag då. Jo, trött är jag. Farit runt i länet. Norrtälje, Södermalm och Täby. Frusit som tusan likaså. Men men. Sommarjobbet är fixat, bageriet på ICA it is! Och så ska jag ju på PEACE AND LOVE! :)

2 kommentarer :

Anonym sa...

Det var nog bra bra att jag bestämde mig för att gå med!
Jag lever också på det fast jag inte är lika tokgalen i honom!

OCH SKOJA INTE NU OM ATT DU SKA PÅ P&L, DU ÄR MIN HJÄLTE!

Pusspusspuss! <3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Det var superbra att du följde med ;D

PEACE AND LOVE is gonna rock the world! Skiiiitkul. ;D

PUSS <3<3<3