söndag 8 mars 2009

Idag blir min blogg en klagomur.

Ja, dags för mitt hypokondrisnack. Jag tror jag börjar bli sjuk igen nu, har andningssvårigheter och hosta. Att jag alltid ska lyckas dra på mig alla konstiga virus som flyger runt i luften, det är fan knasigt. Även om sanningen är att jag har lite dåligt med vita blodkroppar så tycker jag att jag borde få vara frisk. Jag vill inte missa en massa i skolan, det är så jobbigt att ligga efter! Och att inte kunna andas fullt ut är inte den roligaste förkylningsvarianten, nej då har jag hellre snuva. Ha en bra söndag medan jag får syrebrist och mina lyfmkörtlar bultar!

2 kommentarer :

jennifer. sa...

Om jag kunde skulle jag skänka lite av mitt överskott av vita blodkroppar.
Puss och krya på dig! <3

Sara Louise. sa...

Det skulle vara trevligt om det gick :)

PUSS <3<3<3<3