Människor med begåvningar.


Älskade och superfina Emelie och hennes två systrar var riktigt bra igår. Jag och Josefin placerade oss i den värmländska klacken och hejade som dårar. Synd dock att de inte gick vidare. Men världen måste ha en plats någonstans för dessa talanger, det är jag säker på. Fina var de också...jag kan ju bara erkänna att jag var väldigt avundsjuka på deras styling.
Sen så var ju de värmländska fakirerna i en helt egen klass. Fy. Sockersöta.