lördag 30 maj 2009

Människor med begåvningar.

emelie hebbeLill-Hebbe
Älskade och superfina Emelie och hennes två systrar var riktigt bra igår. Jag och Josefin placerade oss i den värmländska klacken och hejade som dårar. Synd dock att de inte gick vidare. Men världen måste ha en plats någonstans för dessa talanger, det är jag säker på. Fina var de också...jag kan ju bara erkänna att jag var väldigt avundsjuka på deras styling.

eld
Sen så var ju de värmländska fakirerna i en helt egen klass. Fy. Sockersöta.

2 kommentarer :

Josefin sa...

Alltså, de var så sjukt bra! Och jag är också avundsjuk på kläderna. :) Så fina!

Sockersöta var ordet! ;) Men vi tog två steg bakåt och lämnade fjäskandet till alla fjortistjejer ;) haha. <3<3<3

Sara Louise. sa...

Jepp, man ska inte fjäska så när man e myndig. FY! ;D

<3<3<3