onsdag 27 maj 2009

Det ska vara sexuellt, annars tittar jag inte.

Jag bor i en myrstack just nu, små små svartmyror har bestämt sig för att jag inte ska få vara ensam längre. Möjligen blir de arga när jag mosar och dammsuger upp dem, men jag gillar verkligen inte djurgruppen leddjur, de äcklar mig. För att kunna stå ut med dessa så har jag fått ägna mig åt distraherande saker, som att plugga biologi och idrott, samt att äta Marabou Premium. Det senaste var trevligast. Har även dissat Champinjonligans final, för ska jag titta ska Källström spela. Ska det vara sexuellt, så ska det. :D

Nu ska jag ta och bege mig på tillsynsjakt, för att få en såndär myrdosa. Hoppas innerligt att den fungerar, för jag kan inte leva i symbios med myrorna, jag känner att de inte ger mig något utan att jag bara föder dem med mina smulor. Ska de bo hos mig ska de betala hyra!

2 kommentarer :

Josefin sa...

Mm, nice med myror!!! ;) Haha.

<3

Sara Louise. sa...

Hihhi.. mina nya vänner! ;D <3