måndag 11 maj 2009

Idag har jag fått ett pris!

Denna mycket lila och bitchiga dam fick jag i pris av Umma. Tack så mycket, du är en av bloggvärldens roligaste människor och en av de som får mig att tro på livet och framtiden. Är glad att vi har "klickat" och snart ska ses. Tack <3

Jag skickar vidare detta fina pris till mina trogna följeslagare Josefin, Jennifer, Natalie och Anna! :)
Ni är de som får mig att le och leva. Tack <3

Idag är jag förkyld, min näsa känns som en öken och lungorna gör ont. Har planer på att ta en tur till Ica och handla in lite knark. Jepp, mjölk, honung och FisHerman. Speciellt det sistnämda är beroendeframkallande, har klämt två påsar på två dagar, vilket troligen förklarar att min mage mår sådär. Heja sötningsmedel och tackar vet jag Lambi, inga skavsår här inte!

4 kommentarer :

Josefin sa...

Du är Fis Hermans bästa vän tror jag! :) Tack för priset! <3<3<3
Krya på dig raring!

Sara Louise. sa...

Hihi, jag har börjat på påse tre nu :D Vi är sååå tighta jag och Herman. Puss <3

jennifer. sa...

Höhö, har ingen aning om vad det är, men det verkar fint och jag känner mig hedread. Tack och kanske detsamma? <3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Haha. Jag vet kanske inte heller vad det är. Men något fint ;D Puss <3