Visar inlägg med etikett nörd. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nörd. Visa alla inlägg

lördag 15 november 2008

Molaritet-estet.

Dress. Mol.

Ju mer naturvetaraktigt mitt liv blir, desto mer sug får jag efter få skapa saker med händerna. Inreda, skissa, sy och göra smycken. Det är som att esteten i mig kämpar och slåss för att få vara kvar och inte bli utsparkad av all denna stökiometri och kraftberäkning jag ägnar mig åt. Det får mig att tvivla på mitt gymnasieval en smula, liksom, varför valde jag inte Tk/Design? Fast klaga ska jag inte göra, jag trivs utmärkt i min klass och ja, min nördlook är fulländad för den delen också då jag fick mina glasögon igår.