lördag 15 november 2008

Molaritet-estet.

Dress. Mol.

Ju mer naturvetaraktigt mitt liv blir, desto mer sug får jag efter få skapa saker med händerna. Inreda, skissa, sy och göra smycken. Det är som att esteten i mig kämpar och slåss för att få vara kvar och inte bli utsparkad av all denna stökiometri och kraftberäkning jag ägnar mig åt. Det får mig att tvivla på mitt gymnasieval en smula, liksom, varför valde jag inte Tk/Design? Fast klaga ska jag inte göra, jag trivs utmärkt i min klass och ja, min nördlook är fulländad för den delen också då jag fick mina glasögon igår.

6 kommentarer :

Anonym sa...

vad blev det för glasisar ^^? har du dem på måndag?

Sara Louise. sa...

Svarta bågar. Ja, det har jag.

jennifer. sa...

Det är att få lite av varje,och god damn, vad jag är säker på att du är helcool i dina brillor! :*

jennifer. sa...

det är bra* att..

Sara Louise. sa...

Tack då. Själv skulle jag inte säga att jag ser så grym ut men, det är en smaksak. PUSS <3<3<3

Anonym sa...

Sv; Aww, vad söt du är! :D <3
Och shit vad bra du tecknar om det är du som har tecknat det där. Jag önskar att jag kunde rita, hihi. ^^ hugs :*