tisdag 18 november 2008

Med en ängels tålamod.


Snöslask, blöta fötter och blixthalka är vad som är aktuellt. Till er bjuder jag på änglar, änglar som glatt skuttar runt i denna kyliga och slaskiga novembermånad. Jag är förövrigt ganska så happy, är stolt, då min engelskalärare tycker jag pratar engelska som om jag bott i Amerikat ett tag. Smickrande och uppiggande må jag säga, detta orsakade också en hel del julsångsnynnande (sockerbagarelåten) när jag halkade ner mot staden. Carolina Rediviva-backen är inte att leka med i slask vill jag säga er.

1 kommentar :

Anonym sa...

Hej Sara! Jag skulle rekommendera antingen det normalzoom-objektivet jag har, Sigma 17-70mm 2,8-4,5, eller Tamron 28-75mm 2,8. Båda ligger runt 3000-3500kr och det är gluggar du kan använda till det mesta. Lycka till!