tisdag 25 november 2008

Glittrande, glänsande och vaniljglass täckta gator.

hello dreary old morning
Uppsala är fruktansvärt fint i vinterskrud, helt förtrollande faktiskt. Synd är det då att jag imorse valde att lämna kameran hemma, men ja, så går det. Dock är det smärre trafikkaos här mitt i allt det vackra, bussarna är ständigt försenade och vår skolmat fick skuvas genom snön av ett gäng starka pojkar och rektorn för att vi tillslut skulle få äta lite. Såhär på kvällskvisten händer det inte så mycket, jag har bara tagit det lugnt, ätit middag och tagit en dusch. Känner mig på något konstigt vis lite frånvarande, som om bara jag hör det jag säger. Kanske börjar jag bli sjuk igen? Känner faktiskt av mina lymfkörtlar, öronen och halsen stundvis. För att tänka på annat än hur jag mår och skolan tänkte jag att ni skulle få tipsa mig om era favoritbloggar/hemsidor, så att jag har lite att läsa såhär i väntan på julen.

Vilka bloggar tycker du att jag ska läsa?

Foto: Belxcetera

Inga kommentarer :