lördag 29 november 2008

better keep on fighting.

Lördagskväll. Sängstommen är nu nere och jag får nu mer sova en meter närmre dammråttorna. Supermysigt. I alla fall tänkte jag ta och göra detta officielt: Jag går numera NATUR/NATUR. Ett beslut som var skönt att fatta. Istället för dessa kurser: Matematik E, Matematik - diskret, Programmering A & Alternativa datakurser, 150p. Läser jag nu: Biologi B,Fysik B & Kemi B. Så skönt. Detta betyder förutom att jag slipper stressa ihjäl mig på matten, att jag nu få gå samma kurser som de människor jag gillar (slipper att läsa alla kurser med den ultimata-datanörden/besserwissern) och får läsa mer Kemi som jag faktiskt tycker är ett intressant ämne. Hittade en fin liten lista på vad jag kan bli efter min utbildning, mycket att välja på må jag säga.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Duktig!
Skönt för dig.
I miss you, <3

Sara Louise. sa...

PUSS <3<3<3

Anonym sa...

Hur spenderar du dagen? :)

Sara Louise. sa...

Den här dagen? I alla fall idag så har jag bakat lite och misslyckats med det (brödet jäste inte) :(. Gjort ordning en adventljusstake och nu ska jag plugga hälsa. Sj?

Anonym sa...

hejhej :)
jag har hittat en jätte bra hemsida :D

http://www.gratismode.se/?c=7248

bli medlem på den sidan, man få gratis presentkort hem i brevlådan (A)
och den här sidan kan man samla in poäng jätte lätt på, dom lägger in massa hemsidor hela tiden som man kan få besöka sen värvar man vänner oh massa annat :)
lycka till

jennifer. sa...

Åh, så skönt för dig säger jag med!
Skönt att välja och vraka sen! :D
Puss! <3<3