better keep on fighting.
Lördagskväll. Sängstommen är nu nere och jag får nu mer sova en meter närmre dammråttorna. Supermysigt. I alla fall tänkte jag ta och göra detta officielt: Jag går numera NATUR/NATUR. Ett beslut som var skönt att fatta. Istället för dessa kurser: Matematik E, Matematik - diskret, Programmering A & Alternativa datakurser, 150p. Läser jag nu: Biologi B,Fysik B & Kemi B. Så skönt. Detta betyder förutom att jag slipper stressa ihjäl mig på matten, att jag nu få gå samma kurser som de människor jag gillar (slipper att läsa alla kurser med den ultimata-datanörden/besserwissern) och får läsa mer Kemi som jag faktiskt tycker är ett intressant ämne. Hittade en fin liten lista på vad jag kan bli efter min utbildning, mycket att välja på må jag säga.