måndag 24 november 2008

Me and my wire heart..

wire heart

3 kommentarer :

jennifer. sa...

Så, nu har jag kommit ikapp med alla inlägg och nu har du fått flera kommenarer av mig med.
Du pysslar så fint, både hemma och med önskelistor på bloggen. Jag tycker det skulle vara jätteroligt om vi kunde åka och inhandla julklappar tillsammans, kanske ett litet gäng för en gångs skull? Sen kan vi ta någon riktigt bra bio och bara leka Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte.
Åh snälla ? :* <3<3<3

Sara Louise. sa...

Hehe, det tycker jag låter superduper och du är ju superduktig som orkat läsa allt jag skrivit. Varför julshoppar vi inte så snart som möjligt? Det var ju så trevligt när vi var i väg förra året, om man bortser från min migrän då ;P Tror Jossan också ville julshoppa, så varför åker vi inte? Natalie kanske också vill med? PUSS <3

jennifer. sa...

Jajaja! Jag är ledig nästa helg för en gångs skull (!) och då kanske mamma och jag skullke åka till Sthlm, men jag byter så gärna ut henne mot er en dag! Hihi. <3<3<3<3