söndag 9 november 2008

Kom min lilla glitterboll.

pearls again

Jag älskar när det glittrar, när kreativiteten bara flödar och fingrarna kliar. Att känna sig full av inspiration är underbart och en väldigt udda känsla.

Idag har jag varit på Syfestivalen i Kista med mor min, mycket roliga saker fanns det där och mycket folk var det. Jag köpte på mig lite nytt glitter och nya klädmönster, kände att kreativitetet börjat hitta tillbaka till min hjärna. Nya symaskiner inhandlades också och snart kanske mitt och mammas sy- och vävateljé är fixad. Längtar.
Om en timme ska jag till Uppsala igen, mitt dammiga rum och skolan väntar på mig. Tycker inte om det men, ja, man ska ta tag i det man fruktar. Ha en trevlig söndagskväll!

8 kommentarer :

Anonym sa...

Puss på dig min söte Sara! Och puss på allt fint du gör, <3<3<3

Sara Louise. sa...

Puss <3<3<3<3

Anonym sa...

Tack Hulda. Du får gärna vara min trädgårdsmästare. Jag kan vara din också, <3
Vi borde ses oftare och dricka te.
Jag älskar dig!

Sara Louise. sa...

Jepp, det borde vi. För jag gillar dig, att prata och thé. Puss <3<3<3

Anonym sa...

Svar; Absolut, SCÄ är jättebra! Om du vågar kämpa. ;] Dagvården är überbra också. PUSS :*

Anonym sa...

Ska till Uppsala igen i helgen, var där förra och en symaskin skulle inte sitta fel...

Sara Louise. sa...

Hehe. Symaskiner sitter alltid fint :D

Anonym sa...

håller med! känslan av att aldrig få slut på kreativitet är underbar. wow..