onsdag 26 november 2008

Jag emigrerar, till ingemansland.

Fy för plusgrader, jag hatar er just nu. Ni smällter bort mitt hopp, det som håller mig vid liv, det lilla ljus jag ser. Jag är trött och jag vill inte ha tillbaks det där brungråa igen, nej tack. Får jag inte behålla lite snö eller åtminstonde ett löfte om att den hälsar på igen om två veckor så tror jag nästan att jag emigrerar till vår släktgård i Arvidsjaur. Fy, jag tror nästan jag är seriös också, jag vill till Norrland.

För att vara på lite bra humör lyssnar jag på detta och ska snart koka ett ägg och trycka i mig två skinkmackor.

2 kommentarer :

jennifer. sa...

Wow, jag visste inte att ni hade en släktgård i Arvidsjaur, så himla fint det såg ut! Ta mig med någon fin vinter, hihi.
Jag vill inte heller ha plusgrader, de kan ta sig.
Längtar lite efter dig, <3<3

Sara Louise. sa...

Hehe. Visste du inte, men ja, det har jag. Har dock bara varit där en gång på sommaren, och då var det inte så superskoj. Kanske vi kan ta oss dit, vem vet. PUSS <3<3<3